Menadžment kvaliteta – ISO 9001
ISO 9001 omogućava organizacijama bilo koje vrste i veličine, širom sveta, da isporučuju proizvode i usluge koji ispunjavaju zahteve u skladu sa najsavremenjim međunardonim pravilima poslovanja. Dokumentovani sistemi menadžmenta kvalitetom takođe služe povećanju zadovoljstva kupaca i poboljšanju unutrašnjih procesa. Širom sveta više od milion organizacija već se suočilo sa izazovima ovog međunarodnog standarda.
Prednosti za klijente
Postoji mnogo razloga i argumenata u korist uvođenja sistema menadžmenta kvalitetom u skladu sa ISO 9001:
- Dokazno upravljanje sistemom menadžmenta kvalitetom u skladu sa međunarodnim savrememnim principima i uz isticanje organizacije na taj način
- Prava prilika za povećanu orijentaciju prema kupcima i veće zadovoljstvo kupaca
- Smanjenje žalbi, smanjenje troškova i veća efikasnost resursa i pravna sigurnost
- Stalna usredsređenost na procese, njihovo neprekidno usavršavanje i samim tim smanjenje u procesima i skrivenim troškovima
- Promovisanje organizacionog razvoja, interne komunikacije, motivacije i osećaja odgovornosti zaposlenih
- Poboljšano sopstveno znanje organizacije
- Uspešna sertifikacija dovodi u mnogim industrijama do uvrštavanja u spisak dobavljača i poboljšava imidž
- Čvrsta osnova za one organizacije koje su suočene sa daljim zahtevima industrije ili drugim zahtevima (kao što su upravljanje životnom sredinom ili zdravljem i bezbednošću na radu)
- Povećanje vrednosti kompanije
- Čvrsta osnova za one koji teže poslovnoj izvrsnosti