Zbog svoje neprocenjive vrednosti, informacije čine srce modernih organizacija. Potrebe za njihovom zaštitom prevazilaze tehničku IT sigurnost. Odgovarajući tome, procesi „Menadžment IT uslugama“ prolaze kroz celu organizaciju poput vena i omogućavaju visokokvalitetne IT usluge po smanjenim troškovima.
ISO 20000 (U saradnji sa CIS-Cert GmbH)
Stvarnu produktivnost IT usluga teško je pratiti za treće strane. Stoga svaka IT organizacija zasigurno zna koji je jaz u obrazloženju između učinka i troškova. Zahvaljujući ISO 20000, jedinom svetskom standardu za upravljanje IT uslugama, efektivnost i kvalitet IT usluga će se značajno povećati i učiniti merljivim, optimizovanim i dokazivim. Sertifikat ISO/IEC 20000 učiniće kupcima vidljivim potencijalne klijente. ISO/IEC 20000 Menadžment IT uslugama služi kao merljivi standard kvaliteta za menadžment IT uslugama (ITSM). U tu svrhu, ISO/IEC 20000 precizira i prikazuje minimalne zahteve potrebne za procese, koje organizacija treba da uspostavi kako bi bila sposobna da pruža i upravlja IT uslugama na definisanom nivou kvaliteta.
ISO/IEC 20000 prati opise procesa date u IT Infrastructure Library (ITIL) od strane Office of Government Commerce (OGC) i dopunjuje ih.