Sprovođenje audita tokom
pandemije
COVID-19
Poštovani partneri i klijenti, kao društveno odgovorna kompanija, qualityaustria stavlja zdravlje svojih zaposlenih, partnera i klijenata na prvo mesto. U tom smislu, a u skladu sa novonastalom situacijom, obaveštavamo Vas da smo smanjili poslovne sastanke na minimum i da je u sledećem periodu preporučena komunikacija e-mail, telefon, telekonferencija i drugi vidovi IKT-a (informaciono komunikacionih tehnologija).
U skladu sa preporukama sertifikacione kuće qualityaustria kada je u pitanju sprovođenje provera (audita), dajemo Vam sledeće pojašnjenje procesa:
- Svi Resertifikacioni i Nadzorni auditi se mogu sprovoditi na licu mesta (on-site) ili sa udaljene lokacije pomoću IKT-a (remote), u skladu sa već definisanim ciklusima provera (audita).
- U slučaju Resertifikacionog audita, u slučaju da je neophodno sprovesti i deo provere na licu mesta, isti se odlaže za 6 meseci, a na osnovu „remote“ audita, organizaciji će biti izdat novi sertifikat.
- Sertifikacioni audit: fazu 1 (stage 1) je moguće sprovesti u „remote“ formi, dok je za fazu 2 (stage 2) neophodno sprovođenje provere na licu mesta.
Informacije o sprovođenju provera za IATF 16494 i provera bezbednosti hrane će biti poslate u najskorijem roku.
S obzirom da je qualityaustria organizacija koja se bavi rizicima i kontinuitetom poslovanja, želimo da saopštimo svima vama da ukoliko imate bilo kakvih pitanja u vezi sa upravljanjem kriznim situacijama, kontinuitetom poslovanja - ISO 22301, budete slobodni da nam se javite ili pišete, a mi ćemo vam, kao dugogodišnje kolege, ponuditi pomoć.
Nama će biti zadovoljstvo da ovim činom damo makar mali doprinos brzom oporavku ljudi, društva i ekonomije.
Za sva dodatna pitanja u vezi sa upravljanjem rizicima i kontinuitetom poslovanja, možete koristiti e-mail: office(at)qualityaustria.rs